ME

Co je nového?

11.9. adaptační pobyt ve škole

před 10 měsíci, 18.9.2023

Paní psycholožka a speciální pedagožka nám připravily pestrý program uvnitř i venku na spolupráci. Po obědě jsme navštívili i Snoezelen a pokračovali v aktivitách. Večer jsme si uvařili večeři, prošli stezku po svíčkách po škole a ulehli do spacáků. číst více..

7.6. Výlet do Prahy

před 1 rokem, 10.6.2023

Vyjeli jsem ráno ve 4 vlakem. Svezli jsem se metrem a tramvají k Pražskému Hradu. Ten jsme si prohlédli i chrám svátého Víta. Podívali se na Prahu, sešli po zámeckých schodech dolů, prošli se Valdštejnskou zahradou, kde jsme obdivolai umělé krápníky a různé hlavy a zvířata. Taky zde byly ryby a pávi. Elence se povedlo vyfotit bílého s roztaženým ocasem. PO odpočinku jsme se vydali na Karlův most. Ten jsme šli tam a zpět. Odpočinek jsme našli na Střeleckém ostrově, kde byl stín, klid a také ochočené nutrie. Po našem malé kapybary. PO odpočinku jsme šli kolem Národního divadla, ulicí Národní s připomínkou 17. istopadu na Václavské náměstí. Zde jsem si dali oběd a vydali se pasážemi - jedna z nich byla i Lucerna nakupovat. Před nákupním centrem Qadrilio je hlava Franze Kafky, která se každou hodinu otáčí a různě přeskupuje. PO nákupech a shlédnutí hlavy jsem se rozhodli, že už nepůjdeme na Staroměstské náměstí, ale rovnou do Národního muzea. Někteří procházeli výstavu prehistori, kamenů a zvířat, některé zaujali videa. Pak už nás čekala jen cesta domů vlakem. . číst více..

28.4. Den Země Hradčovice

V rámci dne Země jsme se vydali vlakem do Hradčovic, kde jsme šli okruh po informačních cedulích. Cestou jsme pozorovali kde co. Žáby, vajíčka, brouky..Čekala nás i rozhledna. číst více..

24.4. Návštěva galerie

před 1 rokem, 10.6.2023

Všichni jsme si prošli galerii, dozvěděli se o historii tohoto místa i o tom jak vzniká výstava. Venku jsme si prohlédli malé lapidárium a vyrobili si galerie z papíru. číst více..

19.4, Vaření špaget

Děti se rozdělily na týmy a každý měl jinou omáčku. Všichni jsme si to užily. Nezapomnělo se ani na společný úklid. číst více..

31.3. práce v dílnách

před 1 rokem, 9.6.2023

Dnes jsme navštívili školní dílny. Vyrobili jsme si ze dřeva hlásič indiánů. Museli jsme ho vyřezat, obrousit, nazdobit, vyvrtat dírku a roztočit. číst více..

30.3. Tmavomodrý svět

Navštívili jsme výstavu a hry v rámci seznámení se s autismem. V kině hvězda byl vellice zajímavý program. Dan a Žofka si tiplyi nejlépe jakou má délku upletená šála. číst více..

17.3. Poslední bruslení

před 1 rokem, 9.6.2023

Všichni jsme si ho užili. Ája vymýšlela různé možnosti ježdění. číst více..

1.3. Koncert Filharmonie Zlín

před 1 rokem, 15.3.2023

Autobus nás zavezl až k filharmonii. Tam nás čekal výchovný komentovaný koncert věnovaný české hudbě. Na závěr nemohla nezaznít Vltava. číst více..

1.3. Pečeme Pizzu

Rozdělili jsme se na skupiny, či dvojice a pekli pizzu. Každý podle svého receptu. Všechny byly výborné. číst více..