4.A

Co je nového?

Čtvrťáci na dopravním hřišti

před 2 měsíci, 11.6.2019

V pondělí 10. 6. jsme se vydali do Uherského Hradiště na dopravní hřiště. Čekala nás druhá část dopravní výchovy, která navázala na podzimní. Po zopakování pravidel silničního provozu následoval dvaceti otázkový test. Po vyhodnocení testu a svačině byly jízdy na dopravním hřišti, kde fungovaly semafory i železniční přejezd. Všichni se snažili dodržovat předpisy, vyzkoušeli si jízdu na kruhovém objezdu, dávání přednosti zprava atd.Všichni úspěšně absolvovali a za své snahy obdrželi průkaz cyklisty. Všem dětem přeji hodně šťastných kilometrů bez nehod. číst více..

ŠVP v přírodě 5. den

Po snídani se balíme o odcházíme na vlakové nádraží do Velké nad Veličkou. Zájemci mohou ještě navštívit nadalekou rozhlednu na Drahách. Mezivýstup ve Veselí nad Moravou. Zmrzlina, svačina, procházka náměstím a kolem Moravy a zpět na vlakové nádraží. Pak příjezd na nádraží do Uherského Hradiště, kde se všchni po pěti dnech shledali se svými blízkými. číst více..

ŠVP 4. den

před 3 měsíci, 31.5.2019

číst více..

ŠVP Filpov 3. den

před 3 měsíci, 30.5.2019

Třetí den našeho pobytu jsme se vypravili do blízké vesnice Javorník nad Veličkou. Po značené turistické trase jsme došli k malebným roubeným chalupám zvaným Kopánky. Cestou děti plnily ve skupinách úkoly. Drobný nákup v potravinách. Za mírného deště jsme došli na oběd. Po odpoledním klidu proběhl orientační běh, pak míčové hry a fotbal. Po večeři jsme pokračovali ve večerním programu prezentací skupinek, ve kterých skupiny zhodnotily průběh celého dne, který si všichni moc užili. číst více..

ŠVP Filipov - 2. den

před 3 měsíci, 28.5.2019

Potok, bazén, déšť. číst více..